Gent VNG al Facebook

Twitter VNG

divendres, 23 de desembre del 2011

Qui guanya amb l'Eix Diagonal?

Actualització: Sembla que han modificat els límits del tram d'autovia quedant una mica més clars, de pujada s'augmenta de 80 a 90 tot el tram de túnels excepte la corba de Sant Miquel d'Olèrdola que sempre ha estat a 80 km/h, essent la resta d'autovia, a partir de Canyelles, de 100 km/h.De baixada des de Vilafranca és de 90 km/h fins el Túnel del Garrofer 100 km/h fins als túnels de Canyelles on torna a ser 90 km/h.
Tot i això hi ha senyals i semàfors que no acaben de funcionar, així que la concessionària es podria espavilar a arreglar-ho, per no mencionar que la rotonda de l'autovia amb l'autopista a Vilanova i la Geltrú és perillossíssima, primera perquè els que venen de l'autovia no frenen i segona perquè els que venen de la rotonda tenen preferència així que si el primer de l'autovia frena però el segon no, tenim un "bonic" accident en cadena.



No és per fer-nos pesats amb aquest tema.L'Eix Diagonal s'ha inaugurat amb gran alegria per part de tothom (no ens ficarem en tenir una infrastructura de peatge a l'ombra... no deixa de ser de peatge, no deixarem de pagar-la fins el 2040 i escaig), i és magnífica... (mateix traçat en la part Penedesenca, amb els mateixos revolts perillosos fins i tot en autovia (Sant Miquel d'Olèrdola , Revolts del Masia d'en Notari) i mateixa velocitat limitada que abans, o més baixa (abans estic segur que no hi havia límit de 60 en aquells revolts).


Però ara que es parla tant de la possible promoció económica que pot repercutir a les ciutats per les quals passa l'eix, hem fet el nostre particular anàlisi sobre la senyalització.I els resultats són molt clars:



Resultats

Abans baixada:

-Vilanova (Vilanova i la Geltrú): 49 km.
-Sitges: 49 km.

-Vilafranca del Penedès: 35km.
-Igualada: 29km.

Ara Baixada:

-Vilanova i la Geltrú (Vilanova): 14 km. (-35km.)
-Sitges: 0 km. (-49km.)
-Tarragona: 64 km. (+64km.)
-Vilafranca P. (Vilafranca del Penedès): 35km. (=)
-Igualada: 29km. (=)

Abans pujada:

-Vilafranca del Penedès:14 km.
-Igualada:49 km.
-Manresa:29 km.

Ara Pujada:

-Vilafranca P. (Vilafranca del Penedès):14km. (=)
-Igualada: 35 km. (-14km.)
-Manresa: 78 km. (+49km.)

Resultats Totals (Anada i Tornada):

-Tarragona +64 64/0
-Manresa +49 78/78
-Vilafranca del Penedès (Perd el Penedès) 0 49/78
-Igualada -14 64/78
-Vilanova i la Geltrú (Guanya la Geltrú) -35 14/78
-Sitges -49 0/78

Qui guanya? Qui Perd?

-Tarragona guanya 64 km. NO ESTANT A L'EIX , (que algú m'expliqui des de quan el camí més curt per anar a Tarragona passa per Vilafranca del Penedès)
-Manresa guanya visibilitat en tot el recorregut que no tenia (però com a mínim està al recorregut)
-Igualada perd el tram de Vilanova i la Geltrú a Vilafranca (amb aquell Igualada 52km. que hi havia a la sortida de Vilanova pel cementiri fa molts anys)
-Vilafranca es despersonalitza i perd l'afegit del Penedès i es converteix en Vilafranca P. al tram d'autovia  i a la gran majoria dels senyals de l'eix.
-Vilanova i la Geltrú és substituïda per Tarragona fins la trobada de l'AP-7/N-340 (hi ha només un senyal on posa Vilanova i la Geltrú a 23km.)  .Dubto que la gent de Manresa vingui a comprar a una ciutat que no existeix als seus senyals.Han mantingut "la Geltrú" que ja havien recuperat a finals del 90 en el tram des de Vilafranca del Penedès
-Sitges quasi ha deixat d'existir a l'Eix Diagonal, però és pecata minuta, des de Barcelona (5 milions d'habitants) en la seva gran majoria segueix posant només Sitges.

Senyors i Senyores polítics i d'altres institucions de la Vegueria Penedès, vostés mateixos.Qui guanya amb l'Eix Diagonal? Qui guanya amb la principal via de comunicació de la Vegueria Penedès?

(vídeo trobat a youtube, animeu-vos a recórrer l'eix i penjar els vostres vídeos a la xarxa)

#pinterestvng

Youtube